Documents

Aquest passat gener va fer 200 dies que el govern d'Argentona, encapçalat per la CUP, va començar a treballar.

En aquest document, COMPLINT PROGRAMA: 200 dies de govern a Argentona, la comissió de seguiment del programa ha analitzat els punts programàtics que ens havíem proposat desenvolupar en condicions òptimes aquests primers 200 dies de legislatura. Les conclusions, a falta que es vagin concretant accions iniciades, són força positives.

El document de prioritats del pacte de govern entre les seccions locals la CUP, el PSC i ICV d'Argentona.

Com ja vam fer fa 4 anys, hem fet públic el nostre pressupost de campanya, que sobrepassa tímidament els 2.000€.

La major part dels ingressos són els estalvis que durant aquests 4 anys ha anat guardant l'assemblea local (el regidor només ha cobrat 100€ mensuals) i una part ha de ser subvencionada a través de la CUP nacional. La principal despesa ha estat l'esforç i la feina que ha fet l'equip de la CUP d'Argentona, que compta amb un capital humà incalculable que ha portat a terme tots els preparatius de la campanya.

Aquest document és el resultat de les jornades "Construïm Argentona" dinamitzades per la CUP durant el mes de desembre de 2014 i el gener de 2015. Es tracta de l'horitzó que ha de dictar les nostres accions polítiques, i no és pas una llista de propostes immediates. Per això està redactat en un present fictici, ja que és el poble que imaginem i defensem. Ha estat el punt de partida per a redactar el programa electoral de les eleccions municipals del 24 de maig de 2015.

La CUP d'Argentona es presenta a les eleccions municipals d'aquest 2015 per a seguir treballant per a canviar el poble i el país cap a un escenari de llibertats col·lectives i justícia social.

Conscients que la tasca que es pot fer dins el govern o la que es pot fer a l'oposició són ben diferents i poden incidir en la realitat de maneres complementàries, només arribarem a acords amb grups que acceptin els nostres límits i les condicions que exposem en aquest document.

Pàgines