La CUP d'Argentona es queda a 4 vots del segon regidor

Podria semblar una mala notícia, però no ho és. La primera vegada que presentem la llista de la CUP d'Argentona ha estat solvent i ja som dins l'ajuntament. Amb més vots que Agrupació Argentona, Argentcat i L'Entesa, la CUP som a Argentona la 5ª força política. Amb un total de 448 vots de confiança al nostre projecte, ens hem quedat a 4 d'aconseguir el segon regidor.

L'ajuntament presenta un escenari no gaire diferent del que tenia fins ara. Els actuals partits de govern segueixen sumant majoria i, lamentablement, la dreta espanyolista encarnada pel Partit Popular augmenta la seva representació amb 2 regidors.

A la comarca, els resultats de la CUP han estat molt positius. El Maresme ha passat de tenir 2 regidors de la CUP a tenir-ne 11. 4 a Arenys de Munt, 2 a Premià (Crida Premianenca) i un representant a les poblacions de Sant Cebrià de Vallalta, Arenys de Mar, Mataró, Vilassar de Mar i Argentona.

Celebrem també, enmig de l'augment estrepitós de la dreta, la crescuda increïble de les CUP als Països Catalans, on hem quintuplicat la representació, amb especials bons resultats a Girona (3 regidors), Molins de Rei (4), Berga (3), Valls (3), etc.

Gràcies a totes i tots que ens heu donat confiança al poble, a la comarca i a tota el país.

Ara, a fer feina.