Ja és al carrer el nº 1 del Vila Roja, el butlletí de la CUP d'Argentona

Benvolgudes i benvolguts,
ens dirigim a vosaltres perquè estem molt contentes i contents de poder-vos lliurar –i, al mateix temps presentar- el primer número de Vila Roja, el butlletí informatiu de la CUP d’Argentona que us farem arribar, periòdicament, a casa vostra. Aquest butlletí no pretén res més que obrir un nou canal de comunicació amb totes i tots vosaltres, per tal de poder-vos fer cinc cèntims de quins són els objectius pels quals estem treballant, de quina forma ho estem fent i quines són les inquietuds que motiven les nostres ganes de fer feina. De fet, el nom de Vila Roja no és pas casual, sinó que ja intenta reflectir –encara que sigui de forma aproximada- el model de poble pel qual estem lluitant: un poble socialment més just.

Tota aquesta feina i aquesta lluita a què ens referim, la seguirem fent des del carrer - com fins ara -, però entenem el regidor de què ara disposem com una eina més per a seguir treballant amb constància, coherència i il•lusió pel poble que volem. El fet que no estiguem governant no inhabilitarà la nostra capacitat d’incidir en les decisions que es prenguin o es deixin de prendre al nostre poble. Farem una oposició constructiva, crítica, compromesa i valenta. Des de l’Ajuntament i des del carrer.