Notícies de Argentona

Demà dijous a mitjanit comença la campanya electoral.

Des del maig de 2011 fins el maig de 2013 han passat ja 2 anys de legislatura, amb aquest govern multi-color de CIU, PSC, Argentcat i l’Entesa. Un govern que sovint ens ha sorprès amb decisions polèmiques, però que de vegades també ens ha sorprès rectificant decisions que des de la CUP creiem que eren totalment equivocades, com és el cas del macro-complex de la piscina o les zones blaves de pagament, malgrat que aquest últim tema no està del tot tancat. En aquest darrer número revisem l'actuació del govern just a mitja legislatura.
Aquest 2012 la T-10 d’una zona s’acosta perillosament als 10€, o el que és el mateix, el preu d’un viatge d’Argentona a Mataró en transport públic i amb abonament s’acosta perillosament a l’euro. Són els efectes de les polítiques de dretes del govern de la Generalitat; amb cada mesura que apliquen, devaluen més el servei públic, donant-nos així arguments falsos per a buscar solucions al sector privat. Aquest és el model de societat que volem? Volem una societat en què l’accès als serveis depenguin dels diners que tinguem?
Aquest dijous, 8 de març, se celebra arreu el Dia de la dona treballadora. En motiu d'aquesta commemoració, i tenint en compte que la situació actual de crisi empitjora progressivament la condició social de les dones, la CUP del Maresme ha dut a terme una campanya divulgativa.
La CUP d'Argentona inicia una campanya contra l'aparcament de pagament a la vila. Davant la unilateral decisió del govern de posar en funcionament aquest sistema durant el 2012, creiem que és necessari reivindicar la gratuïtat de l'aparcament al centre de la vila.

Pàgines