Ja és al carrer el nº 4 del Vila Roja, el butlletí de la CUP d'Argentona

Des del maig de 2011 fins el maig de 2013 han passat ja 2 anys de legislatura, amb aquest govern multi-color de CIU, PSC, Argentcat i l’Entesa. Un govern que sovint ens ha sorprès amb decisions polèmiques, però que de vegades també ens ha sorprès rectificant decisions que des de la CUP creiem que eren totalment equivocades, com és el cas del macro-complex de la piscina o les zones blaves de pagament, malgrat que aquest últim tema no està del tot tancat. Malgrat que tot just ens trobem a mitja legislatura, creiem que és un bon moment per a mirar enrere i recordar les actuacions del govern, encertades i equivocades, que des de la CUP hem valorat que mereixen ser analitzades des d’un punt de vista crític. És per això que hem fet un recull de les 11 decisions més rellevants d’aquests 2 anys de legislatura i les hem puntuat del 0 al 10, on el 10 és la decisió més encertada i el 0 la decisió més equivocada. Cal tenir en compte que aquest anàlisi parteix sempre des del nostre punt de vista ideològic, d’esquerres, independentista i de regeneració democràtica.